Utolsó kommentek

Szoctám és laktám pályázatok #3

2007.03.14. 20:48 dupi

Megvolt a mai eligazítás, kaptunk némi információt, megosztjuk veletek.

Amit tudnotok kell:

A kari DJB-k, HÖK-ök hétfő délre kell hogy készen legyenek a dokumentációk ellenőrzésével. Ezután kedden az EHÖK elnöksége ülést tart, ahol elfogadják a végleges pontozási rendszert. Ezt a rendszert ráeresztik a kijavított elektronikus adatbázisra, a kapott pontok szerint rangsorolják a hallgatókat. Ez és a rendelkezésre álló keret pedig meghatározza a szociális támogatásban és lakhatási támogatásban részesülők körét.

A mi feladatunk az adatbázis, az általa igényelt igazolások és az általatok leadott igazolások összevetése lesz, a pontatlan/téves adatok javítgatása, valamit a szoctám rendszerben adható 40 szubjektív pont (itt még 100 lehet a jövedelemre és 60 az körülményekre) meghatározása lesz.

A pontjaitok alakulását nyomon követhetitek az EHÖK oldalán, bejelentkezve a https://www.ehok.u-szeged.hu/laktam/ oldalon.

Az EHÖK szándéka a támogatást az első körben elnyert hallgatók részére a kifizetések (kettő havi) jövő heti számfejtése.

A fellebbezésekről még nem volt szó.

Kellemes hosszú hétvégét a DJB-seknek! :)

58 komment

Címkék: állandó szociális támogatás lakhatási támogatás

A bejegyzés trackback címe:

https://dejebe.blog.hu/api/trackback/id/tr4946665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szolopart 2007.03.22. 08:15:20

Elég bosszantó, hogy még mindig nincs semmilyen eredmény, és normális felvilágosítást senki sem tud adni...
Tudom, hogy rengeteg az elszámolnivaló, de legalább vmi időpontot megadnátok az elbírálással kapcsolatban.
Szerintem mindenki nevében szóltam
Üdv

dupi 2007.03.22. 10:27:58

Az EHÖK pontrendszeréről én se tudok még semmit, de még a héten ráeresztik az adatbázisra.
Mi elvileg ma kora délutánig végzünk a mi részünkkel, és látható lesz ha belépsz, hogy a) hiányos-e a pályázatod, b) hány szubjektív pontot kaptál. Folyamatosan töltjük fel az eredményt, az ábécé elején levők már (majdnem) kész vannak.
Hol kérdezted meg amúgy, ami bosszant?

Klári · http://melady 2007.03.22. 16:05:39

Hát én nem igazán értem ezt a rendszert!!
Mire adtok ti szubjektív pontokat?? Vagy mire nem??
Hova írjátok fel, ha hiányos a pályázat?
Nagyon jó lenne tudni, hogy miért kaptam 0 pontot.
Remélem felvilágosítotok.
üdv

Reni 2007.03.22. 22:03:29

Csatlakozom az előttem szólóhoz: engem is érdekelne, mit jelent a 0 pont!!!

dupi 2007.03.23. 15:53:00

Klári és Reni,

A szubjektív jelenleg azt jelenti, hogy mi az, ami nem objektív. És mivel az "objektív" pontrendszerről még nincsen tudomásom, ezért a szubjektív pontrendszer jelenleg a status quot szolgálja: aki októberben (a mi rendszerünk szerint) elnyerte a szoctámot, arról azt hisszük, hogy támogatandó. Aki nem nyerte el akkor, az meg fellebbezzen.

De kérlek soroljátok, hogy miért álltok rosszabbul, mint mások. Az nekünk is segítség - és nektek is.

Klári 2007.03.23. 16:33:58

Kedves Dupi!
Eddig nem is adtam be szoctámra az igénylést, ami tehát azt jelenti, hogy most esélyem sem volt tőletek szubjektív pontkat elnyerni. (elég viccesen oldottátok ezt meg)
Nekem ebben a félévben változott meg a szociális helyzetem, mivel testvérem árvaellátása megszünt, életkora miatt, pedig még nappali egyetemre jár a Műszaki Egyetemre.
Félárvaként élünk édesanyámmal hárman egy szolgálati lakásban, és elég érdekesnek tartom, hogy egy pontot sem érdemeltem ki tőletek.
Én azt hittem ezzel a rendszerrel végre tényleg azok kaphatják meg a szociális támogatást, akik megérdemelnék.
Hát úgy látszik tévedtem.

Klári 2007.03.23. 16:43:22

Ja és egy barátnőm más kari hökön adta be most először a kérelmét, mégis kapott pontot. Ez azért érdekes.

Éva 2007.03.23. 18:29:28

A testvéremmel, aki másik kar hallgatója teljesen azonosak a körülményeink, ősszel egyikünk sem adott be kérelmet - neki 30 pontja van, nekem 0.

Klári 2007.03.23. 18:50:07

Hát erről van szó!!

Valami nincs rendben az biztos.

szolopart 2007.03.24. 10:02:56

Sziasztok!
Mostmár megvannak az eredmények, vagyis az előzetes elbírálások. Mikor lesz tényleges/végleges eredmény? És mikor tudja a HSZI v DJB a számlára utalni a pénzt?
Előre is kösz, üdv

Adri 2007.03.24. 10:21:10

Sziasztok!

Most olvastam az eddigieket...és akkor most arról van szó, hogy ha az őszi félévben nem kaptam szoctámot, akkor most első körben nem is számíthattam rá?Mit kell tenni ezzel a nulla ponttal?Írjak/írjunk fellebbezést?
Előre is köszi

Ana 2007.03.24. 16:54:06

Sziasztok!

Értem, hogy aki októberben nem nyerte el, az fellebbezzen. De én keresztféléves képzésre járok, októberben még nem voltam...és ezért 0 pontom van. Hát tényleg nem ez volt a legjobb megoldás. És akkor most fellebbezzek?

Évi 2007.03.25. 17:03:57

Sziasztok! Csak most csöppentem ebbe a blogos kérdez-felek-ee, és igazán érdekelne, hogy hol kell bejelnetkezni, és mivel? Mert a sztehap oldalán valahogy nem megy...

Barna Péter 2007.03.25. 17:40:17

Kedves Klári és Éva!

Klári! Ha megváltozott az anyagi helyzeted ezen okból, nem igazán értem, hogy miért nem adtál be pályázatot szeptemberben. Ez egy olyan pénz kiesés volt, amelyről tudtatok és lehetett rá számítanotok, mivel 25. életév betöltése után az állam akár jársz iskolába, akár nem, nem folyósít tovább árvaellátást (sem). Azontúl szeretnélek megnyugtatni, mert az új rendszer hatványozottabban igazságosab pénzelosztásra nyújt lehetőséget, így nem tévedtél. Ennek a hatását előbb utóbb Te is érezni fogod.
Mindkettőtök figyelmét szeretném felhívni pedig arra, hogy a JGYPK-ra jártok, nem más karra/intézménybe. Semmilyen formában sem szabad összehasonlítani más karokkal a pontozást (sem...). Egészen eltérő költségvetésből gazdálkodnak a különböző karok - intézmények, azonkívül a támogatásra pályázók létszámában is különbségek vannak.
Végül kedves Klári szeretnélek megnyugtatni, hogy ITT MINDEN rendben van...

Klári 2007.03.25. 21:16:09

Én csak arra gondoltam, hogy más karon is megtehették volna, hogy annak adnak szubjektív pontot, aki már elnyerte előtte a támogatást.
Én csak szerettem volna egyenlő esélyekkel indulni, függetlenül attól mikor jelentkezem.
Addig pedig kár lett volna beadni, amíg az a pénz járt nekünk, (meg akkor még nem is éreztem rászorulónak magam), hiszen mindig a jelenlegi helyzetet kell beírni az adatlapokba, nem a jövőre vonatkozó dolgokat.
És csak remélni tudom, hogy tényleg minden okés, meg ugye a szubjketív elnevezés kizárja a reklamálást.

Gabi 2007.03.25. 21:49:11

Sziasztok!
Nem lehetséges, hogy a pályázók eltérő - a jugyun magas - száma dönti el, hogy mennyi időt tud a HÖK fordítani a szubjektív pontozásra? A mi esetünkben az előző félévi státussal való összevetésre futotta, számunkara ez egyenlő az esélyegyenlőtlenséggel.

Gabi 2007.03.25. 21:58:43

Ja, és ha már nem érdemes a többi karhoz hasonlítani a pontozást, azt azért jó lenne tudni, hogy mindenki, akinek az első félévben járt a támogatás, rászorultabb az új igénylők mindegyikénél!

Barna Péter 2007.03.26. 11:08:05

Kedves Gabi!

Idézet Dupitól:

"A szubjektív jelenleg azt jelenti, hogy mi az, ami nem objektív. És mivel az "objektív" pontrendszerről még nincsen tudomásom, ezért a szubjektív pontrendszer jelenleg a status quot* szolgálja: aki októberben (a mi rendszerünk szerint) elnyerte a szoctámot, arról azt hisszük, hogy támogatandó. Aki nem nyerte el akkor, az meg fellebbezzen."

* status quo=eredeti állapot

Gabi - Klári:

Fellebbezel, nem kerülsz hátrányba = teljesen azonos esélyekkel indultál/sz.

A szubjektív kifejezés miért zárná ki a reklamálást???

sylvi 2007.03.26. 15:05:39

Sziasztok!

Mikortól - hol és milyen formátumban lehet fellebbezni?

Köszi: S.

Szeri Kata 2007.03.26. 20:24:28

Üdv!
A kérdésem az lenne, hogy én is nulla pontot kaptam, de azt hallottam, hogy ezen a héten kell fellebbezést benyújtani, de én hospitálni vagyok és nem tartózkodom Szegeden. Esetleg email formátum a djb-nek megtenné?

Narya 2007.03.26. 21:02:07

Sziasztok!

Én ezt az egészet röhejesnek tartom. Azért kapok 0 pontot, mert nem adtam be előző félévben papírt!! Azért nem kapok egy fillér összeget sem, mert előző félévben nem voltam még tisztában ennek a menetével.
Ezt talán még lenyelem, de az már igazán bosszant, hogy olyanok kapják meg az összeget rendszeresen, akik annyira nem is szorulnak rá. akik nálam jobb körülmények között élnek. Én úgy élek együtt két, nálam fiatalabb, iskolás testvéremmel és a szüleimmel, hogy a lakásunk nem is a mienk. És hogy azt bármikor elvehetik tőlünk. Hogy a fizetésük szükösen elég, hitelle kell kiegészíteni. Más meg meg kapja, mert van két nem szegeden tanuló fiatalabb testvére, de amúgy saját autója van, és két hetente új ruhát vesz.
Ezt tartom én röhejesnek,és igazságtalannak. És még nekem kell utána rohangálni, mert valaki kitalált egy sz**r, igazságtalan rendszert, ami nem a rászorulóknak, hanem a pénzt kiosztó emberek, szervezetek közelében elhelyezkedőknek segít. Mert sajnos nekem ez a véleményem, és a tapasztalatom, még annak ellenére is, hogy tudom, vannak emberek,akik pedig nekünk segítenének.

Barna Péter 2007.03.27. 00:10:36

Kedves Narya!

Először szeretném felhívni a figyelmedet a 2-vel ezelőtti hozzászolásomra, ha figyelmesen elolvastad amit ott írtam, rá kellett volna jönnöd, hogy a jelenlegi 0 pontod NEM azt jelenti, hogy nem fogsz támogatást kapni, hanem azt, hogy fellebbezned kell érte.
A másik: Feltételezem, hogy elsős vagy, mivel előző félév elején nem voltál tisztában az igénylés formájával-feltételeivel, állításod szerint. Viszont: ha elsős vagy akkor milyen tapasztalataid vannak/lehetnek 5 hónap után arról, hogy ki és mihez közel álló szokta megkapni a támogatást????? Mire alapozod ezt a feltevést???? Milyen alapon vádaskodsz???? Ha viszont nem vagy elsős, akkor nem értem, hogy miért nem voltál tisztában szeptemberben az igénylés módjával?! Ugyan úgy müködött szeptemberben, mint 5 évvel ezelőtt... (is)
Azonkívül: az új rendszer nem a JGYPK találta ki, hanem az EHÖK. Az összes többi karon is ez van. Viszont, ha nem tetszik a rendszer és úgy érzed, hogy Te jobban-igazságosabban tudnád csinálni, akkor várjuk ötleteidet, de ha úgy gondolod akár jelöltetheted magad a DJB-be is választásokkor, mert bárki lehet DJB-s akit megválasztanak...
Továbbá: azt ugye Te sem gondolod/tad komolyan, hogy ne Te rohangálj a Te pénzed után...???
Végül: Kikérem magamnak (+ a DJB-nek és az EHÖK-nek) a hozzászólásod utolsó bekezdését, mert nem így van.

Salzer Tibor 2007.03.27. 10:08:46

1 megjegyzés; Szeptemberben a nyertes pályázatok 10 hónapra szóló szoctámot jelentett. Ami most történt, az valami nagyon gáz dolog (hogy akkor mégse!). Én is úgy látom, hogy aki előző félévben nyert, nagyobb eséllyel pályázzon, mert elvileg ő már nyert 10 hónapra.
Annyit tudunk, hogy szubjektív pontozás 0-40 pont,
EHÖK meg kitalálja, hogy ad még 0-160 pontot.
Az a 40 pont tehát nem olyan mérvadó, mint gondoljátok.

Gabi 2007.03.27. 11:04:39

Kedves Péter!
Nem felel meg a valóságnak, hogy "Az összes többi karon is ez van." Ha a többi karon is csak0 ponttal startolhatnának az új igénylők, itt már senki nem akadékoskodna. Miért ne lehetne legalább annyira rászoruló egy új igénylő, mint egy régi? Az életkörülmények nem bebetonozottak fél éven belüli időtartamban - még a JGYPK hallgatói vonatkozásában sem!

Kedves Tibor!
Igenis van jelentősége 10-20-30 pontnak is!


Arra még mindig nem kaptunk választ, mikortól lehet és meddig kell fellebbezni?

Barna Péter 2007.03.27. 11:47:29

Szia Gabi!

De igen megfelel a valóságnak. Ugyanis: ha értelmezed amit írtam rájössz, hogy nem a 0 pontról beszéltem, hanem az új igénylési rendszerről: "az új rendszer nem a JGYPK találta ki, hanem az EHÖK. Az összes többi karon is ez van."
Az, hogy a többi karon hogyan pontoznak, nem tartozik ránk, és az engem személy szerint nem is érdekel, hogy ők hogy csinálják.
A másik kérdésedre, pedig Salzer Tibor válaszolt, hogy miért kaptál 0 pontot: "aki előző félévben nyert, nagyobb eséllyel pályázzon, mert elvileg ő már nyert 10 hónapra". Azt is elmondtam már, hogy nincs hátrányod ebből a 0 pontból, mivel jogod van fellebbezni.
Csatlakozva Tiborhoz, szerintem sincs akkora jelentősége ennek a 40 pontnak a 160-hoz képest, mivel ez az 1/5-e az egésznek.

Fellebbezés pedig ezen a héten péntek délig.

Üdv.

Ana 2007.03.27. 14:58:26

Sziasztok!

Csak hogy biztosan rendben legyen: megkérdezhetem, hogyan, milyen formában fellebbezzek? Mit kell tartalmaznia, és hova vigyem?
Köszi!

Klári 2007.03.27. 15:51:42

Igen, hamár nekünk kétszer kell rohangálni, kérlek írjátok már be, hogy mit jelent pontosan a fellebezés.
Mit kell bevinnem,ha egyszer már mindent leadtam??
Minden dolog ott van. Már csak az kellene, hogy végre a mi jelentkezésünket is átnézzétek.
Ha ez a 40 szubjektív pont nem lenne, sokkal jobb lenne. Legalább nektek sem kellene annyit dolgoznotok és nem lenne ez a veszekedés.

Kérlek legalább akkor tegyétek tisztába a dolgokat.
Mit vigyünk a héten?
Mitől leszünk mi is ugyanolyan helyzetben, mint az eddigiek.

Klári 2007.03.27. 15:58:38

Az lett volna akkor is a korrekt, ha megadjátok a pontokat azokanak akiknek már megadtátok, de átnéztétek volna a többit is és arra is adtok pontot, ha kell.
Senkinek semmi baja nem lenne.

Gabi 2007.03.27. 15:58:57

Kedves Péter!

Köszönöm a válaszod!

Én sem úgy gondoltam, hogy az ősszel megszerzett jog semmissé váljon, attól még új jogosultak is "születhettek" volna. Ugyanakkor kiderült, teljesen fölösleges volt kitölteni a kérelem 7-es pontját a szöveges indoklással, mert oda bármit írtunk (senki el sem olvasta) = 0 pont. Ha a metódust következetesen alkalmazzuk, akár a szöveges indoklás lehetne maga a fellebbezés!
Üdv.: Gabi

Gabi 2007.03.27. 16:05:03

Most olvasom az EHÖK-fórumon, hogy fellebbezés az objektív pontok kiosztása után!!! Itt ez sem érvényes? Mi az elvárás, a határidő?

Dittus 2007.03.27. 17:50:35

Sziasztok! Engem a nagy információáradatban már csak az érdekelne, hogy az államvizsgám előtt lesz még valami abból a szoctámból? Tudom, hogy a ti reszortotok már megvolt, de mi csak azt látjuk, hogy már lassan egy hónapja ülnek a pályázatokon. Ennek mi értelme van?

dupi 2007.03.27. 20:14:56

Szép estét mindenkinek!
Azt azért jó lenne tisztázni, hogy a szociális támogatások még NINCSENEK elbírálva. Láthattok a maximális 200 pontból legfeljebb 40 pontot, de azt senki sem mondta, hogy legalább 160 pont kell ahhoz, hogy elnyerjed a támogatást. Tehát erre térjünk vissza akkor, amikor ki lesz osztva a maradék 160 pont is.
Azt tudom, hogy sok ember tartja önmagát rábbszorulónak, de szeretném ha megértenétek a gondolkozásunkat. A szociális támogatások egy (még mindíg) számunkra ismeretlen pontozási rendszerrel lesznek elbírálva. Mivel a mi feladatunk az, hogy a (szerintünk) szociálisan rászorulóknak biztosítsuk a támogatást, ezért (én) személyes ügynek tekintem, hogy egy bármilyen pontrendszer (amely természetes lehet nem az én szám íze szerinti is) elfogadása esetén is fenntartsam az eddig támogatásra javasoltak "elsőbbségét". "Őket" átnéztük az eddigi módszerünkkel már, és "átmentek a rostán".
A másik: a "többi" karon mire adtak pontokat? Én azt oltári nagy hibának fognám fel, ha olyanra adnánk (szubjektív) pontot, amire amúgy is jár (objektív) pont. Ez utóbbit meg nem lehet tudni. Példáként: két (persze Szegeden - nem t'om, ez miért fontos: máshol tanuló kevesebbet ér?!) testvér esetén kapnál 20 szubjektív pontot, majd ugyanerre (sacc) 20 objektív pontot? Ez nonszensz. Várjuk meg a pontozási rendszert, akinek fontos a szoctám fellebbezzen, és a pontrendszeren kívüli dolgokra adunk többletpontokat (akár 40-et is).
Írok mindjárt +1et személy(ek)re szabva is.

dupi 2007.03.27. 20:56:39

Klári #1:
"végre tényleg azok kaphatják meg": eddig is erre törekedtünk, és mivel "eddig nem is adtam be": no comment.
Klári #2:
"más kari hökön": ezt lásd egy kommenttel feljebb. Én hibának tartom azt, Te hibának tartod ezt, de a vége úgyis az lesz, hogy aki rászorul, megkapja, aki nem, az nem.
Éva:
"a testvéremel": majd ha el lesz bírálva, térjünk vissza erre.
szolopart:
az van meg, kié hiányos, a többi később várható. Szeretnék időpontot mondani, de már nem merek.
Adri #1:
"nem is számíthattam": a pályázatok még nincsenek elbírálva. Ha el lesznek, visszatérünk kérdésedre.
Ana #1:
"keresztféléves": igen, fellebbezz.
Évi #1:
"hol és mivel": www.sztehap.hu EHA + etres jelszó
Klári #3:
"egyenlő esélyekkel + okés minden": nem csinálhatjuk meg azt, hogy egy eddig működő rendszert semmibe veszünk egy ismeretlen rendszerért. Ott van a fellebbezés, meg kell írni, be kell hozni - ez a legkisebb része a szoctám pályázásnak. És igen, a külső körülményekhez képest rendben van minden.
Gabi #1:
"pályázók eltérő száma": nem, ez elvi kérdés volt nálunk.
Gabi #2:
"rászorultabb": ezt persze nem tudhatjuk, de bízunk magunkban :) Ha nem így lenne, nem kellett volna csinálnunk eddig se.
Sylvi, Seri Kata, Ana:
"mikortól - hol": péntekig elvileg, hökre kell behozni, miért vagy rászorulóbb másoknál. Ha muszáj, emailban is.
Narya:
"röhejesnek": ezzel én is így vagyok sokszor. Mivel a szociális támogatásra pályázni kell, ezért csak azok kaphatnak ilyet, akik ezt megcselekszik.
"rohangálni": két hónap alatt (max) kétszer bejönni a hökre, elmenni egyszer az apehhoz, odamenni a munkáltatóhoz, stb. félévente egyszer bele kell hogy férjen annak, aki rászorulónak tartja magát. Adjon szoctámot mosolyra vagy mire? Igazolni kell mindent, ennek ez a rendje.
"pénzt kiosztó emberek": aki nem kap, személyes kérdés persze, aki kap, annak meg persze jár. Ebben nem lehet igaszságot szolgáltatni, nem is a mi feladatunk. Én csaka hajam miatt nem szeretek tükörbe nézni reggelente.
Gabi #3:
van jelentősége a maradék 160 pontnak is.
Klári #4:
feljebb már írtam a felebbezésről. A 40 ilyen pont a rendszer velejárója, én személy szerint ellensége vagyok minden pontrendszernek. A fellebbezéseknél meg újra átnézünk mindent (persze mazochizmusból), és adunk majd ilyen pontokat még/majd.
Klári #5:
"korrekt": objektív vs szubjektív. Szerintem a kettő nem fedheti egymást.
Gabi #4:
"kérelem 7. pontja": elolvastuk, az emberek 95%-a közhelyeket írt és/vagy nem igazolt dolgokat. Az én személyes kedvencem a "messze lakok Szegedtől, 80 km-re" - én zalaegerszegi vagyok.
Gabi #5:
"után": a határidőket az EHÖK szabja meg, ilyen ez a "Török-világ" :) Ami belefér időben, azt meg tudjuk oldani kari szinten.
Dittus:
"államvizsga": nagyon remélem. Minden új rendszernek vannak hátulütői, sajnos ez most csattan rajtatok.

Klári 2007.03.27. 23:15:23

"Várjuk meg a pontozási rendszert, akinek fontos a szoctám fellebbezzen, és a pontrendszeren kívüli dolgokra adunk többletpontokat (akár 40-et is)."

Igen ez így jól hangzik, de az eddigi jelentkezők megkapták a 40 pontjukat, pedig az előző félévben ők is csak azokat az adatokat nyújtották be, amikre most objektív pont jár. Tehát ők megkaphatták arra a szubjektív pontjaitokat, mi meg nem.
Ez így akkor mégsem jó.
A jövedelmen és a körülményeken kívül, nem kérdezett semmit az adatlap, tehát akkor mi nem kaphatunk 40 pontot.

Gabi 2007.03.28. 12:54:07

Kedves dupi!

Köszi a mindenre kiterjedő válaszadást!

Amit okulásként megállapíthatunk: akkor lett volna maradéktalanul korrekt az igénylés meghírdetése (ezen a karon), ha közhírré tétetett volna, hogy a 7-es pontot üresen kell hagyni, az oda beírandókhoz teljesen fölösleges fáradnunk az igazolások (orvosi leletek, gyógyszertári számlák) becsatolásával, mert mindezek csak a fellebbezés után érhetnek pontot!
Kérdésem: most mindezt újból le kell írni, a fénymásolatokat újból elkészíteni, mellékelni a fellebbezéshez, akkor is, ha egyszer már a borítékba betettem a többi dokumentum közé?

Salzer Tibor 2007.03.29. 11:34:58

Klári, Gabi!
Előző félévben nem volt semmi pontozás. Számoltunk azokkal a számokkal, betűkkel, amiket fontosnak tartottunk, azokkal meg nem, amiket nem tartottunk fontosnak (közüzemi hülyeségek, autók, nyaralók, kiscicák, kismalacok).
Most csak ellenőriztünk (eddig), mert a rendszer még épülőben van. A szubjektív 40 pontról meg továbbra is azt mondom, amit eddig.
Nem volt felesleges kitölteni a 7-es pontot, behozni az igazolásokat! Az már itt van, nem dobjuk el, nyugi! Ha valamiért nem értesz egyet a döntésünkkel, akkor jogod van megfellebbezni azt, és akkor már csak hivatkoznod kell ezekre a dolgokra.

Kicsi 2007.03.29. 16:08:00

Sziasztok!
nekem olyan kérdésem van, hogy az mennyiben normális, hogy azt irja ki a sztehap, nem csak nekem, több jgypk-ás csoptársamnak is, hogy boríték nincs feldolgozva.....
előre is ksözi!

kovács ágota 2007.03.29. 21:57:10

Szervusztok,
mikor van a fellebbezési határidő? mi a fellebbezés módja? a szte honlapont azt irják, hozzátok forduljak.
üdv
ágota

Veres Ildikó 2007.03.30. 12:29:17

Sziasztok! Nekem még mindig nincs semmi eredmény a sztehap honlapján, mivel még nem dolgozták fel a borítékomat. Legkésőbb mikorra lesz ez meg? Ugyanis nem szeretném később megtudni az eredményeimet és hiányosságaimat (, amit a HÖK-ön nem tudtak megmondani, mert azt csak a honlapon tudhatom meg), mint a fellebbezési határidő. Köszi szépen! Ildi

szolopart 2007.03.30. 16:58:50

Hello Mindenkinek!
Nagyon népszerű lett ez a blog az utóbbi pár héten:))
Nekem is a határidőkkel kapcsolatban lenne kérdésem:
1. Mikorra dolgozza fel a Háeszííí az adatokat?
2. Meddig lehet fellebbezni?
3. Mikor lesz az egészből valami?
4. Kedves Déjébések, nem unjátok még?
Üdv

Dittus 2007.03.30. 22:33:24

Igazából szerintem tényleg az a gáz, hogy ezt meg lehetne oldani rövidebb idő alatt is. Sokaknak elég nagy érvágás a szoctám hiánya. (nekem például az) Mert elvileg ezt 10 hónapra kaptuk meg, és számítottunk rá februárban is. Nem tudom, meddig ülnek még rajta, de én személy szerint kezdek nagyon besokalni...

Adri 2007.04.01. 10:16:59

Sziasztok!

Lenne egy fontos kérdésem!Most néztem meg hátha történt valami változás a 0 pontommal és láss csodát a rendszer valamilyen oknál fogva nyitva van.Van ott az az egyszer újra regisztrálhatsz lehetőség, na én azt nagy okosan már ellőttem (már az elején) és mivel most nem akarnám égetni magam nem is részletezem, hogy hogyan sikerült kétszer elrontani:)...,de ez most egy újabb?Csak mert félek, hogy ha újra törlöm magam, akkor utána már nem tudok regisztrálni...?Ilyenkor mi a teendő?
Előre is köszi a választ!

szolopart 2007.04.01. 17:35:20

Szép Napot!
Most akkor újra kell regisztrálni, ha nyitva van a rendszer?
Nagyon gyanús lett így...
Béke

dupi 2007.04.02. 17:08:47

Én is szavazok a világbékére.

Tudom, hogy szar annak, annyi eddig nem kapott szoctámot, de engem az érdekel, hogy miért nem kapott eddig? Könnyű azt mondani, hogy rosszindulatból, de ilyen nincs.
Van egy fellebbvitel, utána van még egy (aki oda mert hozzám jönni határidő után, azok 95%-a megkapta).
Itt baromira nem arról van szó, hogy kivel baszunk ki meg kivel meg nem. Itt csak arról van szó, hogy (nekem az a feladatom, hogy) aki rászorul, az fog pénzt kapni.
HSZI feldolgozta boríték: Ti nem is a HSZI-re adtátok le a papírjaitokat, hogy dolgozták volna fel? :) lol.

Adri 2007.04.02. 22:00:00

Szia Dupi!

Én személy szerint nem a Hallgatói Szolgáltató Irodában adtam le a borítékot, mert hát az volt kiírva, hogy a JGYPK-soknak a kari HÖk-ön kell. Múlt pénteken leadtam a fellebbezést még reggel, azt is a kari Hök-ön.Most akkor nem oda kellett?
Na mindegy, csak azt szeretném megkérdezni, hogy tudnál-e segíteni abban, hogy mikor lesznek az első körben kiosztott 0 pontok felülbírálva?Vagy a fellebbezések.
köszi

Eszter 2007.04.03. 14:05:11

Hali! Engem igazábólcsak az érdekelne hogy ebből az egész herce-hurcából ami megy a szoc.tám körül... szóval h mikor látunk belőle pénzt?? Kb.??

Gapcsy 2007.04.04. 00:03:34

Nálunk valami április 5öt rebesgetnek.
De hogy ebből is mi lesz... :S Hát sztem semmi.
De erről lehetne egy szavazást nyitni.:S

Andi 2007.04.04. 14:35:36

Én csak azt szeretném kérdezni, hogy akinek megjegyzést írtak, és csak most vették észre, azok még beadhatják a pótlást?
Előre is köszi

Évi 2007.04.04. 15:11:49

Mikor lesznek már eredmények?
Mikor tudjuk meg?
Mikor utalnak?
Mi ez a lincs hangulat?

Barna Peter 2007.04.04. 17:31:15

És miről szeretnél szavazni????? :D:D:D:D:D:D
Lóvé nem tudom hogy mikor lesz, nekünk lenne a legjobb, ha minél hamarabb, mert nem kellene olvasnunk a jobbnál jobb és tartalmasabbnál tartalmasabb hozzászólásaitokat....
Akkor tudod meg ha kész lesz , észre fogod venni.
Szerintem nincs lincs hangulat, de azért tök jó, hogy a hsz-ek kb. 70%-a arról szól hogy már megint nem jó valami és már megint mi és már megint különben is aztán jól kifröcsögi magát és szevasz, de hogy valamit esetleg csinálni kellene az már büdös meg fúúúúj. Tessék jönni, tessék jelöltetni magatokat ha jobban tudnátok csinálni. Nyitott a kapu. Ja, hogy töbségetek azt sem tudja hogy hol a HÖK iroda.......??????????? :/

Terry 2007.04.04. 22:22:11

Szerintem nem kéne háborognod,mert végül is az (is) a dolgotok,h megválaszoljátok a diákok (esetleg hülyébbnél-hülyébb) kérdéseit! És talán azért van ez a blog,hogy itt lehessen kérdezni,nem?Vagy ha ez neked megterhelő,akkor hagyd Dupit válaszolni,vagy töröljétek az oldalt,és akkor majd mindenki bemegy személyesen! Világbéke.

Barna Péter 2007.04.05. 12:36:42

Alapvetően nem az a probléma, hogy hülyeséget kérdeztek, hanem az hogy többször kérdezitek meg ugyan azt a hülyeséget. Azonkívül nem az atz alapvető probléma, hogy kérdeztek, hanem az amilyen hangnemben kérdezitek. Egyébként meg teljesen igazatok van hogy nem kéne háborogni, de nem háborogtam, hnem szabad utat engedtem a véleményemnek, mert elméletileg azért van itt ez a valami.
world peace

terry 2007.04.05. 18:03:15

Jó,igazad van,természetesen neked is lehet véleményed,dehát HÖKösként gondolom tudod,hogy milyenek a diákok,mindig mindent megkérdeznek ötszázötvenszer!Meg gondolj bele,a diákok már zsebükben szeretnék tudni minél hamarabb a szoc.támot,laktámot,ezért érdeklődnek annyit,és hát végül is egy HÖKösnek tűrni kell a hülyeségeinket!:)

Évi 2007.04.05. 20:42:23

Barna Peti!

Javaslom akkor ne olvasd. Gratulálok, hogy megint sikerült a nagyon intelligens stílusodat elővenned.
Hagyd meg Dupinak a válaszolás lehetőségét Ő legaláb ír.
Az meg, hogy az EHÖK nem tudja ráereszteni a pontozást a rendszerre nem az
Ő hibájuk. Mikorra is kellett volna megcsinálnotok????? Múlt hétre!!!
Lehet neked mindegy a diákok mikor kapnak lóvét nekünk NEM!

Évi 2007.04.05. 20:43:29

Mit kell segíteni?
Mikor menjünk?
Kérdetetek egyáltalán segítséget bárkitől???

Eszter 2007.04.06. 09:56:57

Április van... akkor most már 3havi szoctám?!
Nevetséges...mindjárt vége a szorgalmi időszaknak... HSZI fákk

dupi 2007.04.06. 10:46:42

Tökéletes, kezd valamilyen fílingje lenni a blognak :)

A kérdésekre külön válaszolok (külön bejegyzésben), a hangnemmel meg nekem nincsen semmi bajom. Nem is vártam, hogy minden olyan lesz itt, mint egy babazsúr :) Csak egy kis toleranciát és önmérsékletet kérnék mindenkitől, az amúgy sem árt senkinek.

dupi 2007.04.06. 10:52:21

Bár ez a "HSZI fákk" azért nálam is kihúzta a gyufát. Kedves Eszter, szerinted a HSZI-nek mi köze van az egészhez? Biztos vagyok benne, hogy ha kapnak majd az EHÖK rendszeréből adatokat, intézkedni fognak a támogatások kifizetéséről. Más dolguk pedig nincs is vele (na jó, más karoknál lekönyvelték a leadott borítékokat - nálunk nem, mert nem is volt náluk soha sem).
süti beállítások módosítása