Utolsó kommentek

Szoctám és laktám pályázatok #2

2007.02.18. 11:57 dupi

A 2006/2007-es tanév tavaszi félévétől szociális   és lakhatási
támogatások  igénylésének módja megváltozik!

A papír alapú pályázati űrlapok helyett internetes felületen kerül sor a
pályázásra.

Itt találhatjátok meg a kitölthető űrlapot és a szükséges információkat:

https://www.ehok.u-szeged.hu/laktam/

A pályázati időszak február 22-én 00:00-kor kezdődik és március 7-
én 24:00-kor ér véget.

A szükséges igazolásokat a HÖK irodán lehet leadni rendes
nyitvatartási időben.

5 komment

Címkék: állandó szociális támogatás lakhatási támogatás szte ehök

A bejegyzés trackback címe:

https://dejebe.blog.hu/api/trackback/id/tr6837634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rob 2007.02.28. 12:42:01

Sziasztok!
Feltétlenül szükséges a laktámhoz főbérlői igazolás? Nem szerződtünk, és nem is fogom elérni, hogy aláfirkantsunk egy cédulát... Ilyenkor mi a teendő? Ezt eddig nem kellett soha... Agyrém, ki találta ki?
Választ e-mail-re kérnék, ha lehet! Előre is köszi!

dupi 2007.03.06. 15:01:30

Szia Rob,

sajnos az email címedet most nem tudom kibogarászni, ezért itt válaszolok: az EHÖK kér ilyet, a DJB nem. Az igazolásokat átnézni a DJB fogja.

Evi 2007.03.11. 08:41:14

Mikor lesznek elbiralva a tamogatas kerelmek? Hol lehet megnezni az elnyert tamogatas osszeget?

dupi 2007.03.13. 14:08:29

Holnap délután négy órakor lesz nekünk is eligazítás, addig én sem tudok sajnos semmit mondani :(

zsuzso 2007.04.12. 21:25:47

Szia!
Azt szeretném megkérdezni, hogy hol tudom megnézni, hogy megkaptam-e a támogatást? A mai napon utalták ki, viszont nekem azt írták, hogy feldolgozás alatt van a borítékom. Akkor most mi van? Egyesekét meg se nézték és félredobták, vagy lehet még reménykedni, hogy megadják?
Mindenféleképpen jelezd, hogy hol tudom megnézni hogy megkaptam-e vagy elutasítottak.
Köszi
süti beállítások módosítása