Utolsó kommentek

Szoctám és laktám pályázatok #4

2007.04.06. 11:42 dupi

Először is tartsunk egy kis mi-micsoda errefele? kurzust. Az errefele alatt a gyönyörű nevű Rendszeres Szociális Ösztöndíj Elektronikus Rendszer-t értem.

SZTE EHÖK
Szegedi Tudományegyetem Egyetemi Hallgatói Önkormányzat
info: http://www.ehok.u-szeged.hu/
szerepe: a rendszer működésének alapelvei, a rendszer üzemeltetése, egyeztetés a kari HÖKökkel, határidők meghatározása, általános döntési jogkör.

SZTE JGYPK HÖK Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Hallgatói Önkormányzat
info: http://hok.stud.jgytf.u-szeged.hu/
szerepe: elnöke/delegáltja részt vesz az EHÖK döntéseinek meghozatalában, meghatározza a rendelkezésre álló kereteket, dönt az elosztás paramétereiről.

SZTE JGYPK DJB Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Diákjóléti Bizottság
info: http://www.djb.hu/
szerepe: a pályázatok feldolgozása, ellenőrzése

SZTE HSZI
Szegedi Tudományegyetem Hallgatói Szolgáltató Iroda, Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Hallgatói Szolgáltató Főosztály
info: a honlapjuk nem működik
szerepe: (egyes karok részére) az igazolásokat tartalmazó borítékok begyűjtése és az átvétel rögzítése. (és persze ha van eredmény, a hallgatói kifizetések kezelése)

3 komment

Címkék: szte jgypk hök állandó szociális támogatás lakhatási támogatás szte ehök szte hszi

A bejegyzés trackback címe:

https://dejebe.blog.hu/api/trackback/id/tr8055332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dupi 2007.04.06. 13:17:40

van +1 valaki, aki kettőben is benne van: ez meg én lennék, mint a HÖK pénzügyi referense és a DJB titkára :)
gondolkoztam rajta, hogy berakom magam az elejére, de sajnos nem vagyok bpeti :D

Gabi 2007.04.07. 12:20:57

Én sem találok újabb közlést, információt - így van rendjén?

dupi 2007.04.10. 20:03:48

kedves Gabi, sajnos említettem már, meg itt is van írva, hogy: "az EHÖK ... szerepe: ... határidők meghatározása".
süti beállítások módosítása