Utolsó kommentek

Szoctám és laktám pályázatok #5

2007.04.06. 12:53 dupi

Néhány mostanában gyakran előforduló kérdés és persze a válaszok.


1. Mikor lesznek meg az eredmények?
Ma reggel 8.44-kor megtörtént a támogatások meghatározása. Azt nem tudom, kik kapták meg a támogatást, csak azt, hogy hány pontra mekkora összeg jut.
Szoctámilag: az első körre szánt 1,5m Ft, a 3000 Ft-os alsó és 4500 Ft-os felső havi támogatási összegek eredménye az, hogy 135 pont kellett a támogatás elnyeréséhez, és 393 fő kapott/fog kapni most 3000 és 4500 Ft közé eső összegeket (az összes ponttól függően, 50 forintosával változva). Összesen volt 694 pályázatunk, ebből 114 formai hibás, azaz már az első körben az érvényes pályázatok 67,76%-a, az összes pályázat 56,63%-a elnyerte a támogatást.
Laktámilag: a bejáróknak járó bérlet árát sajnos a rendszer nem tudja kezelni (csak pontok szerinti sávos kiosztást tesz lehetővé), ezért ezt még meg kell oldanunk. Az albérletesek mindegyike, aki hiánytalanul adta le a pályázatát, kapott 6000 Ft-ot.

2. Mikor tudjuk meg az eredményt?
Ezt sajnos nem tudom én se. Én csak a pontokhoz tartozó támogatási összegeket tudom, de az objektív pontozás a háttérben futott le. Gondolom, ha minden kar végzett a keretek szétosztásával, akkor feltöltik a rendszerbe, és a kitöltés helyén visszalépve megjelenik (a szubjektív pontok környékén) mind a pontszámod, mint az elnyert támogatás összege.

3. Mikor utalnak?
Azt a tájékoztatást kaptam, hogy pénteken vagy kedden a ma meghatározott taámogatások számfejtésre kerülnek, ami azt jelenti, hogy jövő hét második felében várható a számlára érkezésük.

4. Mit kell segíteni? meg a többi ütemtervvel kapcsolatos kérdés
Könnyes szemmel emlékezzünk vissza a régi szép időkre, amikor 4 hét elég volt tokkal-vonóval mindenre. Félre a tréfát: egyrészt az egész rendszer most van kialakulóban még, másrészt az eddigi hallgató-DJB kapcsolatot felváltotta a hallgató-programozók-EHÖK-HÖK-DJB kapcsolat (+valahol HSZI is). Szeptemberben reményeink szerint minden tökéletes lesz. Sajnos most későn született meg a döntés ezen pályázati rendszer kötelező bevezetéséről.

5. Pótlások, fellebbezések, új pályázók
Fellebbezni természetesen az elbírálás után kell majd, és legalább egy hét lesz rá - azaz jövő hét péntekig biztosan lehet. Ugyanez vonatkozik a pótlásokra is, de azt kérlek vegyétek figyelembe, hogy a hiánypótlás és a fellebbezés az én értelmezésemben két különböző jelentésű valami.
Ígéretet kaptunk arra, hogy megvizsgálják, miként lehet új pályázóknak is regisztrálniuk a rendszerbe.
Ha vannak konkrét dátumok, természetesen közöljük ezen az oldalon.
Fellebbezés tartalma: címzés, ki vagy, mit szeretnél, milyen indokaid vannak, dátum, aláírás.
És ezeket is a kari HÖK irodába kell leadni.

25 komment

Címkék: állandó szociális támogatás lakhatási támogatás

A bejegyzés trackback címe:

https://dejebe.blog.hu/api/trackback/id/tr2455366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Évi 2007.04.06. 15:32:47

Tökéletes,köszönjük a tájékoztatást. Már csak azon kell aggódni, hogy vajon jól emlékszem-e, hogy mindent tökéletesen és hiánytalanul adtam le :)
De gondolom pár napon belül kiértékelik a leadott borítékokat.

dupi 2007.04.06. 15:33:50

ez még mindig a "HSZI nem dolgozta fel a borítékokat" kérdéskör? :)
Mert akkor tudok válaszolni is: a HSZI soha nem dolgozza fel a borítékokat, mert mi feldolgoztuk több mint két hete. Azóta láthatod az pályázatod alján, hogy hiányos-e a pályázatod vagy nem.
(ja és átraktam ide gyorsan még, gondolom ide szántad)

Évi 2007.04.06. 22:04:55

Hát de nekem az van ott, hogy 9 igazolás szükséges. De én bevittem mindet. Jajj most akkor mi van?

István 2007.04.09. 02:16:14

CSaó!
Azt kérdezném mivel nekem azelött azt mondták nem kell beadnom pályázatot ujboli erre a félévre szolo állandó szoc. tám hoz , ha eddig is kaptam ezért én sajna be se adtam,de ugy tunik be kellett volna!!
Az lenne a kérdésem h, akkor uj pályázóként van esélyem v esetleg más módja h még beadhatom a pályázatot,hiszen eddig is kaptam és nagy segítség azért!!!!!
Választ köszönöm szépen dupi!!!!!!!!

Szeri Kata 2007.04.09. 19:12:43

üdv!
azt szeretném megkérdezni, hogy hol tudom megnézni, hogy egyáltalán elfogadtátok-e a fellebbezésemet, mivel a sztehap-on már nem lehet megnézni , hogy mennyi pontot is kaptam...:( vagy kapni fogok vagy nem tom.... de én még reménykedem:)
Kellemes ünnepeket:)

dupi 2007.04.10. 19:52:48

Évi: az még az a kiírás, hogy milyen igazolásokat kell beszerezned. Ahol a szubjektív pontok vannak, ott van kiírva, ha valami nem stimmel. Valami ilyesmi duma van ott, hogy a "kari HÖK által elvégzett tevékenység", na az az, amit figyelni kell.

dupi 2007.04.10. 19:54:55

Szia István, erről az 5. pontban írtam: "Ígéretet kaptunk arra, hogy megvizsgálják, miként lehet új pályázóknak is regisztrálniuk a rendszerbe." Ha tudok többet, itt közzéteszem.

dupi 2007.04.10. 20:00:47

És végül, de nem utoljára: kedves Kata! Mivel a fellebbezés az elbírálás eredménye ellen van (ami még nincs), ezért azokat majd később nézzük majd át. A pontokat meg Ti hamarabb fogjátok tudni, mint én/mi.
Ha jogos lesz, kapsz pontot, és viszont az ünnepeket :)

ágota 2007.04.11. 21:43:37

szervusz dupi,
az mér van, hogy nálam az jelenik meg hogy a hszi még nem dolgozta fel a boritékomat. ha tényleg holnap utalnak, akkor feltételezem, ez nem jelent jót...

dupi 2007.04.12. 15:26:53

Szia Ágota, a hszi egy jugyusnak sem dolgozza fel a borítékát, azzal nem kell foglalkoznod. Aki kapott, annak az ETRben szerepel április 12-vel a kifizetés, aki nem, az pedig fellebbezzen. Fellebbezési határidőről még mindig nincs hírem, tehát lehet hozni folyamatosan.

K.Klári 2007.04.13. 09:45:14

Szia ! csak azt szeretném, hogy nekem a bérletem árát utalták és az kevesebb, mint a tavalyi szoc.támom.miért nem kaptam rendes szoc.-ot?Kell fellebezni?

Adri 2007.04.13. 14:09:19

Szia Dupi!

A sztehap oldalon megnéztem, hogy mennyi pontot kaptam...,de ott amellé, hogy a kiosztott pont és a támogatás összege, ott semmi nincs.Az sem, hogy 0...,semmi.Ilyenkor mi a teendő?Mert így igazából azt sem tudom, hogy miért nem kaptam vagy hogy mit kell pótolni ...ilyesmiket!Az én esetemben a pályázat hiányosan volt kitöltve, bementem a hökre, ott azt mondták, hogy nem tudnak módosítani ők sem (a sztehapon az volt, hogy csak ők tudnak), mert nem kapták meg a jelszót.....DE, írjam rá egy lapra, hogy mi maradt le a pályázatból tegyem be a borítékba az igazolások mellé és akkor úgy kezelik, mintha nem lenne hiányos.Akkor ezek szerint ez nem így történt?Kb. 3hete volt fent itt a blogon, hogy még a szünet előtti péntek délig lehet fellebbezni (igazából nem értettem, hogy akkor még miért,de azt hiszem, hogy valami olyasmi volt, hogy azért, mert ha nem kaptál az őszi félévben, akkor automatikusan 0 pont a 40ből......és fellebbezz....,na de mindegy, rajtam ne múljon, írtam egy fellebbezést).....,tegnap voltam bent a hökön ott azt mondták, hogy még ki sem írták a fellebbezést.Ilyenkor mi van?Most akkor írjak még egyet vagy keresselek, hogy mi miatt nem kaptam meg vagy mit csináljak?
Válaszodat előre is köszönöm!

Krisztike 2007.04.14. 13:32:35

Szia Dupi!

Nekem még nincs sem az etr-en sem pedig sztelap-nál sem fennt vmi eredmény amiből azt látnám,hogy eredményes volt a pályázatom a szoctámra!
Azt szeretném megkérdezni,hogy ha nekem még nincs fennt az utalás dátuma akkor én nem kapok támogatást?????Ugye bizhatok attól még benne...????? :(
És ha nem kapok akkor meddig lebbezhetek fel,és honnan tudom,hogy mi miatt nem sikerült,tehát melyiket kell javítanom?????
Kérlek SEGÍTS!!!!!!!!
Köszönöm:Kriszti

dupi 2007.04.14. 22:37:31

Szia K.Klári, itt valami tényleg nem stimmel, ugyanis az új rendszer egyelőre nem teszi lehetővé, hogy a bejárósok a bérlet árát kapják meg - így logikusan új (efélévi) kifizetés sem generálódhatott. Ha bent leszek az irodában, majd körülnézek mi történhetett.

dupi 2007.04.14. 22:46:32

Szia Adri, én ma kaptam meg az új bejegyzésben közzétett "plakátot", tehát tegnap óta lehet hogy változott valami. Kérlek lépj be újra, és néz rá.
A hiányaidról: hát ez most így távolról nem tudom megcsinálni. Javaslom az emailt vagy a személyesent.
A "régi" fellebbezési határidő: optimista voltam, bocs. Természetes össze vannak gyűjtve az eddig benyújtottak is, gondolom a 21-22-i hétvégén nézzük majd át.

dupi 2007.04.14. 22:53:55

Szia Krisztike, ma nézted meg? (ha igen, akkor bocs Adri az előző téves infóért, lehet hogy csak hétfőre csinálják meg, hogy látszódjon). Ha nem, akkor kérlek lépj be újra.
Fellebbezni mindenképpen érdemes. Körülbelül a rendelkezésre álló szoctám keret fele került most szétosztásra, tehát van még.
Ha szubjektív 0 pontod van, nagy valószinüséggel fogsz kapni fellebbezéskor rá pontot.
A pontrendszert meg kirakom ide (is) mindjárt, érdemes átnézni. Végre én is látom :)

Narya 2007.04.15. 09:18:34

Elnézést érek mindenkitől, akinek komoly munkája volt ebben az egészben, de ez egy vicc! Ez az egész rendszer egy röhej. Egyrészt nem tudom, hogy miért nem kaptam egyetlen potot sem (a pályázatot nem pontozták, mert nem érte el a minimális pontszámot?!?! -->na ez meg mi?). A másik, ami kicsit sz***l érintett az az volt, amikor láttam hogy a második 100 pontból nem jár semmi, mert a szüleim nem váltak el, nem rokkantak, és van munkájuk. Ez az azért bántó, mert lehet, hogy vagyunk rosszabb helyzetben, mint elvált két gyerekes anyuka, vagy apuka.
És már csak azért is értetlenül állok a helyzet előtt, mert eddig bármilyen ilyen jellegű támogatást megkaptunk, akkor most mi változott??
Ja, és hogyan indokoljak meg valamit egy fellebezésben, amiről nem tudom, hogy van, egyszóval mivel indokoljam, hogy járna nekem a szoctám, ha nem tudom, hogy miért nem kaptam meg? Erre kérnék választ, a többi csak költői okfejtés volt.
Köszönöm a fiyelmet.

Adri 2007.04.15. 15:56:11

Szia Dupi!

Most néztem meg és most azt írja ki, hogy nem értem el a minimális pontszámot.....ez gondolom azért van mert hiányos volt és fel sem lett dolgozva.Azt hiszem jobb lenne, ha személyesen keresnélek meg, mert úgy egyszerűbb és talán megtudom, hogy mit kell pótolnom vagy valami.
Mikor vagy elérhető a HÖK-ön?
Előre is köszi

dupi 2007.04.17. 14:35:11

Szia Adri!

Ha hiányos, azt elvileg

(azért használom ezt a szót gyakran, mert én csak az adminisztrációs felületet látom, de elvileg :) ugyanaz van ott, amit Ti láttok)

az oldal alján láthatod olyasmi szöveggel, hogy "pályázatod formai hibás", megjegyzés csatolva van hozzá, és a megjegyzés tartalma az, hogy mi az, ami hiányzik.
Kettő és négy között itt vagyok bent (pénteken nem) a héten. De máskor is van esély, hogy a környéken vagyok a jugyu napok miatt.

dupi 2007.04.17. 14:42:43

Szia Narya!

Ez egy új rendszer, vannak hibái és előnyei. Arra kérlek, mindenképpen fellebbezz péntekig, és bizzunk abban, hogy elnyered a támogatást. Mint már említettem, van még keret "új" hallgatók támogatására.

István 2007.04.18. 01:42:17

csáó Dupi!
csak olvastam itt felettem ,hogy új hallgatók persze láttam h idézőjelbe volt,szóval ez még pl. rám nem vonatkozik aki egyáltalán nem adta be sajna februárban..........
csak érdeklödök ,köszke

istván 2007.04.18. 01:45:18

és persze a hallgatókat (új) ugy értettem ,h írtad h van még kertet ezért.......így pontos :-)és ebből adodott számomra a kérdés ,h gondolom ez még csak a fellebesekre vonatkozik nem az abszolut (februári elmaradt beadás,mert ezelött kaptam én is) újakra.........
peace

dupi 2007.04.18. 17:16:18

Szia István, sajnos még mindíg nem tudok konkrétumot mondani ez ügyben. Jeleztük az EHÖK-nek, hogy szeretnénk ha újra lehetne regisztrálni a rendszerbe, de ilyen irányú döntésükről nincsen még tudomásom.

Adri 2007.04.27. 17:29:39

Szia Dupi!

Mikor lehet valamit tudni arról, hogy elfogadtátok-e a fellebbezést?Vagy hogy mi az eredmény?
Előre is köszi

dupi 2007.04.29. 11:32:39

Szia Adri!

Elvileg szerdán lesznek számfejtve a fellebbezésekre megítélt támogatások. Ha nem,a HÖK irodán ki van nyomtatva egy papír az eredményekről,keresd Krisztát! nm
süti beállítások módosítása